برگزاری دوره های آموزشی امنیت سایبری

امروزه امنیت اطلاعات یکی از چالش‌های اصلی در عصر فناوری اطلاعات محسوب می‌شود و حفاظت از اطلاعات در مقابل دسترسی غیرمجاز، تغییرات، خرابکاری و افشا امری ضروری و اجتناب ناپذیر به شمار می‌آید. فراهم‌آوری صحت و تمامیت اطلاعات به گونه‌ای که در زمان مناسب، اطلاعات در دسترس افراد مجازی قرار گیرد که نیازمند آن هستند، عاملی است که منجر به اثربخشی کسب و کارها می‌شود.

در سال‌های اخیر، با افزایش تهدیدها و حملات سایبری به سازمان ها و روند رو به گسترش آن، امنیت دارایی‌های اطلاعاتی برای تمام سازمان ها امری حیاتی بوده و مستلزم یک مدیریت اثربخش برای آموزش همه کارکنان جهت حفاظت از اطلاعات سازمانی است. از این رو، برگزاری دوره‌های آموزشی امنیت اطلاعات در دو سطح مدیریت و کارکنان، در سازمان ها یک ضرورت به شمار می‌رود.

علاقمندان می توانند دوره های آموزشی امنیت اطلاعات که توسط اینجانب تدریس می شود را از طریق گزینه دریافت، دانلود کنند. لازم به ذکر است دو دوره «مدیریت امنیت اطلاعات» و «شبکه و امنیت اطلاعات در سازمان­ ها»، از مجموعه دوره های آموزشی کارکنان دولت که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مصوب شده است نیز توسط اینجانب تدریس می ­شوند.

  • تاریخ: 1 اردیبهشت ماه 98
  • فرمت فایل: PDF
  • دریافت

Style Switcher

Predefined Colors

Menu Style

Background Image

Reset